V polovině července proběhlo v prostějovském turistickém informačním centru hodnocení kvality služeb pomocí metody „mystery shopping“. Hodnocení zajistila agentura CzechTourism ve spolupráci s Asociací turistických center ČR.

Turistické informační centrum v Prostějově bylo stejně jako další centra hodnoceno z pohledu běžného zákazníka takzvaným indexem hodnoty od nuly do sta procent, který vyjadřuje kvalitu obsluhy TIC. Čím vyšší procento, tím lepší hodnocení.

Prostějovské turistické informační centrum dosáhlo 95,24 procenta, což odpovídá známce jedna školní škály. Je to výborná zpráva a věřím, že i motivace do další práce. Turistické informační centrum jsme před časem nechali rekonstruovat do moderní a velmi příjemné podoby. Důležité ale je, že klienti jsou spokojeni nejen s prostředím TIC, ale zejména s pracovnicemi, které se jim věnují,“ sdělil František Jura (AO 2011), primátor statutárního města Prostějov.

Bodovány byly takové parametry jako exteriér a interiér TIC, první dojem zákazníka, příjemnost prostředí, rychlost obsloužení, profesionální vystupování pracovníka, schopnost navrhnout řešení a jeho atraktivita nebo aktivní přístup pracovníka. „Návštěvu turistického informačního centra na náměstí v Prostějově rozhodně doporučuji, jelikož jsem se dozvěděl přesně to, co jsem potřeboval k mojí spokojenosti. Myslím si, že obsluha je schopná reagovat na jakýkoliv jiný dotaz,“ uvedl jeden z občanů Prostějova.