Na prvopočátku nápadu stáli dva mladí lidé. Robert Rulla a jeho manželka žili a pracovali několik let v Anglii. Po návratu domů uvažovali, že začnou dělat nějaký „malý“ byznys. Vsadili na kávu, kterou má podle nich rád takřka každý. Namíchali vlastní značku, zabalili ji do originálního obalu a prodávají ji ještě originálněji – z vlastnoručně přestavěného vozíku na přepravu koní.  

Podnikat začali v době covidové. „Nebylo lehké se prosadit, ale poslední sezóny už míváme v létě kolem patnácti až šestnáctiakcí v rámci Moravy,“ popisuje Robert Rulla. Manželé si zakládají na několika skutečnostech. Patří mezi ně káva, kterou si podle vlastního receptu nechávají pražit v pražírně v Uherském Ostrohu. Druhou věcí je servis. „Máme nastavené určité standardy a nehodláme z nich slevit. Pokud nemohu obsluhovat já ani moje žena, raději se z akce omluvíme. Proto je v této době pro tohle podnikání trochu omezující skutečnost, že máme v podstatě „čerstvé“ dítě, které manželku plně vytěžuje,“ vysvětluje.

Třetí nezaměnitelnou věcí je pro Rullis Coffee logo, které najdete jak na stánku, tak na výrobcích. I to je pro manžele symbolické, znázorňuje totiž je dva a je vytvořeno z jejich svatební fotografie.

O tom, že by šlo o práci na plný úvazek, zatím Rullovi neuvažují. „Je to koníček, přivýdělek, oba nás to těší. Ale dělat to naplno v tuto chvíli nejde. Takže nás živí můj civilní obor, tedy stavařina,“ doplňuje Robert Rulla.

S originálním stánkem se mohli setkat návštěvníci nedávného Dobrofestu v Dobrochově a také tuningáři v plumlovském kempu Žralok. Pokud někde zhlédnete logo Rullis Coffee, neváhejte a dejte si šálek. Nebudete litovat.