Ahoj všichni,

taky jste se díky této hloupé době stali místo zákazníky v kamenných obchodech klienty e- shopů? Pokud ano, tak jsem rád, že jsme na stejné lodi. A asi bych to nebyl já, abych se k několika věcem z této oblasti nevyjádřil. Řeknu to asi tak. Z devadesáti procent musím konstatovat spokojenost, a to se domnívám, že jsem vcelku kritický, ale většina e-shopů zvládá vše na jedničku, zboží, které si objednáte, vskutku přijde. Pouze jednou byla zásilka rozbitá a v jednom případě jsem se nechal kapku napálit a uvěřil, že inzerovaná značka skutečně dorazí, ale místo toho na mém stole přistála jen nepovedená, a navíc přiznaná napodobenina nevalného designu. Ale budiž, stane se, chybami se člověk učí.

Co se mi ale hrubě nelíbí, to je systém dopravy. Na koho se chci ale více zaměřit, jsou dopravci nábytku. Zde mám tedy zkušenosti jednak mimořádně výborné, kdy pánové donesli věci, kam jsem si řekl, byli pohodoví, usměvaví. Opravdu jsem neviděl problém dát jim nějakou tu kačku navíc. Upozorňuji, že byli zdaleka. Pak tu mám případ dvou pánů místních, kteří neustále operovali tím, že mi lednici a sporák dají za první dveře, a když jsem si ten sporák odnesl pomalu sám, kam jsem potřeboval, tak s velkým remcáním dovezli na rudlu (!!!) lednici tam, kam jsem chtěl. Jenže pak předvedli divadlo jak z „Národního“, jak je straaašně bolí záda. No, nedostali navíc ani Ň.

Poslední zkušenost. Řidič byl skvělý, pohodový, ale sám. A ve dvou rvát dva metráky ložnice v těžkých balících, já se jako klient ptám proč? A ptám se dál, co kdyby na mém místě stála babička, někdo se zlomenou rukou či seděl vozíčkář? Myslím, že toto je v e-shopech a přepravních firmách nedořešeno a mělo by se na to tak nějak lidsky myslet.

Marty