Slabá. Taková je zatím návštěvnost na sportovních utkáních v Prostějově. Zatímco ovšem basketbal nebo volejbal mají nejlepší divácké roky, zdá se, už delší dobu za sebou a na druhou fotbalovou ligu chodí zhruba stejný počet lidí dlouhodobě, v hokeji je to letos slabota. A možná až ne tak nečekaná.

Když se totiž podíváme na návštěvnost, není dobrá. Pouze dvakrát návštěvnost překročila 1000 diváků, a to proti Šumperku a Přerovu. V obou případech jde přitom o derby a dalo by se čekat, že na takové zápasy dorazí přinejmenším o polovinu větší návštěvnost, o někdejších čtyřtisícových návštěvách se mohou Jestřábi nechat jen tak zdát. Ale nestalo se.

Důvodů je více. Například fakt, že každoročně je návštěvnicky podzim slabší. Dohasíná sezóna na zahrádkách a „výletničení“, akcí je stále poměrně dost. Druhou věcí jsou výsledky týmu, které vzdor výkonům často nebyly dvakrát dobré. Třetí možný důvod je cena vstupenky. Současná situace je nejistá, vše se zdražuje, lidé se možná už i začínají bát propouštění. A tak šetří, kde to jde. Přitom z hokeje se stala drahá zábava – lístek 150, občerstvení několik stokorun. Vzít celou rodinu, je to pořádný zápřah, notabene dvakrát týdne. V neposlední řadě se na menším zájmu o hokej projevuje slabý marketing klubu, chladný vztah k médiím a osoba šéfa klubu Luňáka, který svými postoji a chováním odlákal od hokeje masu příznivců. To vše dohromady rovná se takřka krásně opravené, ale prázdné tribuny. Vedení klubu by mělo začít věci napracovat a více se snažit.