Hezčí prostředí, více diváků. I takto jednoduše lze vidět šanci sportovních klubů na to nalákat do ochozů fanoušky. Nejde pochopitelně jen o to, nutný je dobrý marketing, kvalitní hra i něco, díky čemuž se třeba fanoušci s týmem ztotožní. Pravdou ale je, že hezčí prostředí udělá svoje.

Jedním ze sportovišť, které si kulturnější vnitřek zasloužilo, byl zimní stadion v Prostějově. Hokejové zápasy zde jsou rok co rok nejnavštěvovanějšími pravidelnými sportovními akcemi ve městě. To, jak vypadaly tribuny a celkové vyznění stadionu, s tím však nekorespondovalo. V ochozech byla všudypřítomná špína, vše působilo zašle, nevesele. Totéž platí i o barvách. Kde už bylo něco natřeno, byla místy barva oprýskaná. Celkově stadion moc k návštěvě nelákal, určitě ne diváky, kteří nejsou zažraní do hokeje.

Nyní nabízí sportoviště poněkud jiný obrázek. Některé nešvary nezmizely, část zdí by si ještě péči zasloužila. Nicméně nové barvy, nové sedačky, natřená zábradlí nebo čisté podlahy udělaly opravdu svoje. V budoucnu by měla zmizet „kuřárna“, nebo by byla výrazně upravena, alespoň podle dosavadních informací. Nevíme, jak tento krok potěší kuřáky. Už teď je ale jisté, že stadion prošel nejradikálnějšími změnami za více než dvacet let. A změnami k lepšímu. Projeví se to i na návštěvnosti?