Prostějovští Jestřábi v aktuální sezóně zatím válí. I přes prohru se Vsetínem, který byl ovšem v utkání mírným favoritem, se dá říct, že tým šlape slušně, zejména herně to odpovídá tabulce. V ní se Jestřábi trvale drží na čtvrtém pátém místě. Tedy na pozicích zaručujících přímý postup do čtvrtfinále.

Jestřábi pochopitelně před sebou mají ještě 16 zápasů, hraje se tedy stále o obrovské množství bodů. Pokud se ale nedostanou Prostějované pod deku, nezačnou prohrávat jak na běžícím páse, mají předkolo jisté a čtvrtfinále pravděpodobné.

Klub má tedy nyní dva úkoly. Jednak udržet herní standard a schopnost bodovat, zadruhé pak zapracovat ještě na komunikaci. Už několikrát se vedení klubu dostalo do sporu s fanoušky. Ano, je to běžné, stává se to i jinde. Zdá se však, že se Jestřábi snaží nelibost fanoušků vždy přečkat tím, že se problémem promlčí. Ukázková byla situace jak s rozpuštěním kádru po minulé sezóně, tak s trejdem Martina Nováka. Výmluvný byl transparent fanoušků, kterým nejen poděkovali populárnímu útočníkovi, ale zároveň i vyčinili vedení. A že se umí jádro fanoušků sjednotit, to už klub poznal v roce 2020. Vzpomínáte na to, jak najednou chodilo pouze kolem 300 lidí? To nebylo jen z naštvání na výkony…

Pokud chce vedení Jestřábů plnější ochozy, musí začít s fanoušky a především s médii komunikovat. Není to přitom jen o billboardech a plakátech. Pokud na zlepšení nedojde, riskuje klub, že lidi nepřijdou. Ani na vyřazovací část. Přitom tým tou dobou může hrát sebelíp.