Už je tomu dlouhých šest let, co se na terase hotelu Plumlov poměrně nečekaně zjevil asi nejslavnější český šéfkuchař Zdeněk Pohlreich. Ve spolupráci se zdejším týmem uvařil hostům degustačního večera jedinečné menu. Následně se sem ještě několikrát vrátil. Od té doby v plumlovské přehradě uplynulo hodně vody.
Hotel v mezidobí změnil provozovatele, a kromě chvály se začátkem května objevila i dosti tvrdá kritika směřující zejména vůči chování personálu. A následná reakce mnoho nadějí na zlepšení nenabídla.
Objekt hotelu Plumlov u přehrady vyniká zajímavou historií, po rozsáhlé rekonstrukci byl s plnou parádou opět otevřen na jaře roku 2015. Od té doby se v něm konala řada zajímavých kulturních a společenských akcí, vkusné prostředí s nádhernou terasou a výhledem na hladinu plumlovské přehrady přitahovalo zejména budoucí novomanžele. Za rozmachem hotelu stáli manželé Ožanovi. Ti se ovšem po covidových patáliích v roce 2021 rozhodli odkoupit vyhlášený penzion U Zběhlíka nacházející se v malebném prostředí východočeské vesnice, kde se jim i dle posledních informací velmi daří.
Hotel Plumlov následně získal nové provozovatele, kteří na tradici pořádání svateb a v menší míře i dalších akcí navázali. Jejich zákazníci si prostředí i nabízené služby vesměs i nadále pochvalovali. V poslední době však mnozí z kolemjdoucích začali upozorňovat na fakt, že zdejší restaurace bývá po většinu dní včetně víkendů pro veřejnost uzavřena. A pokud už je otevřeno, mohou návštěvníci narazit na neochotu personálu. „Vybrali jsme si hotelovou restauraci k obědu na zahrádce. A zažili obrovské zklamání. Nemile nás překvapila nevídaná nevole a neochota číšníka při řešení toho, že tu chceme sedět. Na obrovské terase stálo jen pár stolů. Snažila jsem se navrhnout řešení, protože jsem za rohem viděla vyskládaný venkovní nábytek tedy židle i stůl. Přesto to dle něj nebylo možné. Až pár sedící u velkého stolu nám sám nabídl, že si můžeme přisednout k němu. I to bylo spojeno s komplikacemi hlavně ze strany číšníka. Z jídel, kterých bylo zhruba hodinu po poledni asi jen pět v nabídce, už tou dobou některá ani nebyla. Samotné jídlo bylo v pořádku, sice jsme dlouhou čekali, ale za to se nám milá číšnice, která celou situaci zachraňovala, omlouvala. Takže místo krásné, ale velmi záleží na tom, na jakou obsluhu natrefíte,“ popsala svůj prvomájový zážitek Lucie Ř. v internetové recenzi.
Reakce na sebe nenechala dlouho čekat. „Vážená dámo, my vám také nestěhujeme obývák dle našeho přání. Každý průměrně inteligentní člověk si při větším počtu osob udělá rezervaci. A stoly z restaurace opravdu nosit na terasu nebudeme. Vaše recenze je trapná a nezakládá se na pravdě. Pro obě strany bude lepší, když si příště najdete jinou restauraci,“ reagoval značně podrážděně provozovatel podniku.