Na dalším pracovišti prostějovského magistrátu se obyvatelé města setkají s vyvolávacím systémem. Ten budou moci nově využít lidé, kteří půjdou řešit své záležitosti v registru obyvatel.

„Klienti, kteří přijdou na odbor občanských záležitostí vyřídit svoji záležitost týkající se registru obyvatel, trvalého pobytu nebo voleb, si vytisknou pořadový lístek. Následně vyčkají, až se jejich číslo a přepážka, k níž mají jít, objeví na displeji informační tabule. Budou mít také možnost zjistit, kolik klientů je před nimi,“ uvádí na internetových stránkách města Jana Gáborová, vedoucí oddělení vnějších vztahů prostějovského magistrátu. Nevýhodou zůstává, že nelze se objednat pomocí webu, dá se však přes něj zjistit, jak to na pracovišti vypadá, zda musí lidé počítat s frontami. A mohou tak podle aktuální situace zvážit, zda a kdy na odbor občanských záležitostí jít.