Město připravilo novou kolekci propagačních předmětů s logem města. Logo vzniklo s cílem vystihnout rozmanitost města ve všech jeho aspektech, aniž by se omezovalo pouze na jednu konkrétní památku. Středobodem nové vizuální identity je motiv kudrlinky ve tvaru písmene „P“, která se stala zároveň i signifikantním prvkem loga.
Tento ornament odkazuje na tradiční hanácké výšivky a umělecké dekorativní prvky města, čímž propojuje kulturní dědictví regionu s moderní grafickou estetikou.
„Chtěli jsme, aby nové propagační předměty nejen reprezentovaly město navenek, ale aby si je lidé pořizovali a užívali v každodenním životě,“ uvedl primátor František Jura.
Mezi propagačními předměty nechybí oblíbené položky, jako jsou hrníček, taška, propiska, klíčenka, tričko nebo dětské bodýčko. Všechny produkty spojuje kvalitní zpracování a elegantní design, který připravilo vítězné grafické studio Matouš Design.
„Do budoucna samozřejmě plánujeme další rozšíření, jako budou různé motivy na tričku nebo tašce, veselé ponožky, deštník, ale i kovové placky. Propagační předměty budou v prodeji v turistickém informačním centru a také k dostání na akci dne 18. května na náměstí TGM, tak určitě přijďte,“ doplnila 1. náměstkyně Milada Sokolová.