Kino Metro 70 vylepšuje svou digitální tvář. Od neděle 1. června běží na známé adrese www.metro70.cz nový web, který přináší modernější design i praktické funkce pro diváky. Společně s tím se lehce mění i ceník – nově bude základní vstupné na pokladně o 10 korun dražší než při nákupu on-line.
„Web, který vyvinula společnost Entradio, nabízí mimo jiné uživatelský účet, kde diváci najdou historii svých návštěv a mohou platit dárkovými kartami, využít mohou dobíjecí dárkové karty místo jednorázových, kombinované platby (např. část kartou, část v hotovosti) a nově také možnost koupit v rámci jedné transakce lístky i občerstvení na baru,“ uvedla ředitelka kina Barbora Kucsa Prágerová.
Od června také dochází k úpravě cen. Základní vstupenka bude stát 160 korun při nákupu na pokladně, ale při on-line nákupu zůstává cena 150 korun. Cílem je motivovat diváky k nákupu přes internet, a to nejen kvůli kratším frontám, ale také pro lepší přehled o poptávce a zjednodušení provozu. „Dlouhodobě jsme drželi jednu z nejnižších cen v širokém okolí, nicméně v určitém bodě je potřeba se přizpůsobit vývoji na trhu. Nechceme ale trestat diváky, spíše je přirozeně přesměrovat do on-line prostoru, kde nákup vstupenek funguje výhodněji i pro ně,“ doplnila Kucsa Prágerová. Kino chce postupně převrátit poměr nákupů – zatímco dnes tvoří on-line předprodeje zhruba 40 procent, cílem je minimálně 60 procent. Vedlejší výhodou je i menší množství tištěných vstupenek, tedy ekologičtější provoz.
Seniorům i návštěvníkům kinokavárny se ceny nemění – zůstávají na 70 korunách, resp. 100 bez ohledu na způsob nákupu.