Poslední domácí zápas v listopadu byl nejen bojem o průběžné prvenství v tabulce Krajské ligy Jižní Moravy a Zlína, ale také měl charitativní podtext, kdy v rámci celosvětové akce Movember proběhl i na Zimním stadionu. Domácímu celku se za přispění kabiny i fanoušků podařilo vybrat částku téměř 25 tisíc korun. To, že rivalita na ledě zůstává ryze sportovní pak jasně potvrdil i soupeř z Uherského Ostroha, který když se o akci dozvěděl, tak neváhal ani sekundu a rozhodl se také přispět částkou 12 tisíc korun. Před zahájením třetí třetiny tak mohlo ke spokojenost všech dojít k slavnostnímu předání dvou šeků zástupcům oddělení onkologie Prostějovské nemocnice.
„Akce splnila účel nad očekávání a jsem za to moc rád. Povedlo se to jak po sportovní stránce, kdy naše mužstvo získalo plný počet bodů a potvrdilo své vedoucí postavení. Stejně tak pozitivně můžeme hodnotit i akci Movember game. Byla tu letošní nejvyšší návštěva a spousta fanoušků se podílela také na charitativní sbírce. Povedlo se vybrat dost peněz na důležitou věc. Musím poděkovat všem, kteří se na tom podíleli a ukázali jsme, že to vždy není jen o sportu,“ prozradil markentingový a obchodní ředitel SK Prostějov 1913 Roman Radkovič.
„Obrovský kredit patří také hostujícímu celku, který když se o této akci dozvěděl, tak se nám sám nabídnul, že by i on rád přispěl na dobrou věc. Tohle jsou momenty, které ukazují, že sportovní stránka na ledě je jednou věcí, ale mimo něj zůstávají daleko důležitější věci a rozhodně to nebereme jako samozřejmost, ale patří i Uherskému Ostrohu velký dík. Ukázalo se, že jako společnost na tom rozhodně ještě nejsme tak špatně. Pokud výtěžek dokáže pomoci byť jednomu pacientovi, tak to rozhodně mělo obrovský smysl,“ doplnil Radkovič.







